Födelsedagspresenter

Har varit dålig på att uppdatera men ska inom närmsta tiden försöka uppdatera om några av sakerna som hänt senaste tiden. Fyllde 24 den 26:e mars och tänkte dela med mig av alla underbara presenter jag fick. Är så himla tacksam för mina underbara vänner och familj och jag uppskattar verkligen allt jag fått. Enorm kärlek till er! 
 
Först fick jag presenter av Adam. Skalet blir perfekt nu till sommaren, helt kär.
 
 
Sedan fick jag presenter på min tjejmiddag av mina underbara vänner.
 
 
När jag var på Gotland fick jag en lykta från min syster och massa annat fint från min mamma.
 
 
 
Och igår firades jag av pappa&Lotta och fick en väldigt många underbara saker.
 
 
Firades samtidigt av farmor&farfar som även de kom med massa fint, plus lite till som inte hamna på bild.
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback