Alla hjärtans dag

Igår var det alla hjärtans dag och Adam hade tagit ledigt från jobbet för att få en heldag med mig. Vi började dagen med att jag bjöd på en brunch bestående av bananpannkakor med massa frukter, nötter, kokos och vanilj kvarg, nygräddat bröd med diverse pålägg och kaffe såklart. Mätta och belåtna la vi oss sedan i soffan och kollade på Heroes. På kvällen bad Adam mig gå ut på en kort promenad. När jag kom hem hade han tänt ljus både i hallen och i vardagsrummet. Och på soffbordet låg det en bukett rosor, rosblad format som ett hjärta, en liten present och choklad. Blev så himla glad då jag inte hade förväntat mig någonting alls. Sedan dukade han upp sushi också, min fina pojkvän. Kvällen fortsatte sedan med ännu mera mys och Heroes.
 
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback