6 månader

Igår firade jag och Adam 6 månader ihop. Inte jätte speciellt kanske men ändå värt att lyxa till det. Han jobbade till 15 sedan hade vi hela eftermiddagen och kvällen att umgås på. Vi åkte in till Gamla stan där vi gick omkring lite innan vi satte oss på en italiensk restaurang som heter Paganini. Vi började med en varsin drink och vitlöksbröd som vi delade på. Sedan rullade huvudrätten in. För min del blev det pasta i vitlök, persilja och olivolja med en halv hummer och ett glas vitt till det. Adam körde på någon skaldjurspasta och rött vin. Vi hade det så mysigt, jätte trevlig miljö och väldigt romantiskt. Vi lyckades till och med beställa in varsin efterrätt. Jag tog en citrontårta med mascarpone glass och Adam tog en chokladkaka med pistageglass. Mätta och belåtna åkte vi sedan hem där vi fortsatte kvällen med skräckfilm och en massa mys. Min fina pojkvän.
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback