Lite som hänt senaste tiden

Har blivit sämst på att uppdatera, helt enkelt tappat motivationen. Varje dag har jag i princip haft fullt upp eller varit med folk. Har börjat gymma också. Men nu tänkte jag dela med mig om vad som hänt den senaste tiden.
 
   I slutet på Mars åkte jag ännu en gång upp till Ljusdal med Adam. Vädret var fint och vi hade det riktigt mysigt. Det blev även lite fest med hans kusiner och premiär för nya Mario Party 10. Att få åka bort såhär med min fina måste vara något av det bästa som finns. 
 
 
 
 
   Helgen efter detta firade jag min 24:e födelsedag. Bjöd mina brudar på plockmat och hade det trevligt. Sedan åkte vi taxi till Garbo där vi festade hela natten. En uppskattad kväll helt klart.
 
 
 
 
   Helgen efter åkte jag och Adam till Gotland för att fira påsken med mamma + min syster och hennes familj. Återigen en mini resa med min fina, kan inte bli bättre. Hade det verkligen super trevligt och vi fick två dagar med fint väder att njuta av vid havet. Sedan två dagar för inne-mys.
 
 
 
 
 
 
   I övrigt så var jag iväg på Fredrik Eklunds boksignering. Skaffade en varsin bok till mig och Adam (snäll flickvän som jag är) vilket verkligen gick hem eftersom Adam jobbade. Nu tänkte även vi bli framgångsrika!
 
 
   Har även invigt uteserveringen vid Kungsträdgården med Shin. Först middag på något hamburger-hak följt av drinkar på Friday's. Perfekt vår-väder och perfekt sällskap.
 
 
 
 
   Som en liten sista sak värd att nämna bland det som hänt senaste tiden är väl allt gos med mina underbara lillasystrar. Nu har de blivit så himla stora (trots att de ändå är pyttesmå). De pratar, skrattar och börjar utvecklas mer och mer. Älskar de så himla mycket!
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback