sovit 6,5 timmar

Godmorgon, är som vanligt jätte trött. Och har fortfarande ont i fötterna så kan inte gå nu heller. Jag försökte skicka sms till charlie igår men hon har inte sin mobil kom jag ju på. Det är jobbigt då jag inte vet när hon kmr hit då elr ifall hon inte kmr osv. Vill ju inte att alla i huset ska bli väckta av ringklockan. Men som tur är så är min syrra och pappa redan vakna. Min syrra ska på jobb intervju på gotland och vet inte vart pappsen ska. Vet inte om mamma är vaken men men.
Idag ska jag ha mina ljusa jeans med hål i, har saknat de (a) Sedan får jag se vilken av alla mina munkjackor jag tar. Den bruna, den från carlings elr bobban? Får se det när jag har på mig jeansen.
Fick en kommentar om vilka bloggar jag följer så tänkte att jag kunde skriva ner dem. Men vissa kollar jag bara ngngång i månaden så känns onödigt att skriva ner dem. Skriver de jag besöker mest:

Blondinbella, för att hon har ett framgångsrikt liv
Kenza, hon är så söt men skriver nästan bara om th nuförtiden
Sara, i min klass för den är varierande och kul
Charlie, klart man läser bästis blogg
Natacha Peyre, för att hon är en av mina förebilder, älskar henne
Elinor, hon lägger alltid in så mycket bilder o det är ju ett + i kanten
Josefin, min systers blogg där hon har fina bilder
Kissie, hon är gullig och skriver omväxlande ( hon får träffa kändisar jag gillar )

Tror det var alla, kanske har glömt några. Läser också andras men kanske precis börjat läsa de osv så vet inte om det är ngt jag kmr följa hela tiden. Och andra som jag läser men ganska sällan. Men nu ska jag göra mig iordning. Har en skön dag framför mig tror jag. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, tack för länk :D <33


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback