Början på helgen

Igår efter jobbet hämtade nick upp mig och vi drog till mig för att äta nybakad pizza med mina föräldrar. Sedan åkte vi hem till honom. Gjorde en ananas&jordgubbs smoothie och kollade på Vampire Diaries och One tree hill. Det var en riktigt mysig kväll och vi hade vekligen saknat varandra under veckan som gått.

Idag drog vi till skärholmens centrum där vi aldrig varit. Det var väldigt stort och mycket folk. Både jag och älsklingen lyckades köpa lite från h&m. Annars hittade vi inget speciellt. Vi tog en tur in på ica och köpte lite saker till kvällen. Påvägen hem hämtade vi middag från Max drive-in. Efter maten gjorde vi smoothie (vi gör det väldigt ofta nuförtiden hehe) på honungsmelon, passionsfrukt, blåbär, apelsin och citron. Så hade vi även lite morötter med tzatsiki dipp! Har varit två underbara dagar med nick och helgen är inte slut än. Nu blire film. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback