En riktigt slapp dag

Tog ju ett bad imorse, sedan slappade jag bara omkring. När jag kom till jobbet och var klar med att fixa iordning på avgående så var det super lungt. Kom nästan inga kunder, fanns inget arbete, kom nästan ingen post. Tog min rast typ hela tiden så blev aldrig att jag gick iväg och kollade Simpsons som jag brukar. Istället kalasade jag och min kollega på bulle och delade på en coca cola. I vanliga fall dricker jag bara läsk på helger (om ens det) men när hon erbjöd sig att dela så tackade jag och tog emot. Så fortasste lugnet i princip hela kvällen. Det var segt men endå lite mysigt. Har precis ätit middag med mamma och pappa. Nu får jag se vart kvällen tar mig. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: cassandra

fin bild :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback