Ingen fest för mig

Idag var det lugnt på jobbet pga all snö kaos. Chaffisar kom inte med post och alla brevbärare hade gått för dagen när jag började. Det var bara jag och min kollega nästan hela kvällen. Lite kunder då och då, lite paket då och då, sedan värdet. En annan kollega gjorde avgående på bara några minuter. Lite långtråkigt var det idag men tiden gick ändå fort. Nick kunde inte hämta mig för han skjutsade hem sin kusin inne i stan. Men kände att jag kunde gå, hade dubbelplagg på mig. Väl hos nick lade jag mig i sängen en stund, var helt skakis och typ febrig men det försvann senare. Det blev tacos till middag och mer har vi inte hunnit idag. Jag och nick tänkte sova nu, båda är trötta efter tidig morgon och massa jobb. Imorgon ska vi tjuvstarta firandet av alla hjärtans dag! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback