Pitabröd

Efter jobbet fick jag skjuts till frihetsvägen av en kollega. Där mötte jag paula så drog vi till nick. Letade som en tok efter köttfärsen så jag kunde laga mat men det visade sig att jeff glömt köpa. Så när han gick och handla hade vi girl talk. Sedan lagade jag pitabröd med en köttfärs-ris blandning. Hittade på receptet själv och har gjort det en gång förut. Jag kokar ris och sedan steker jag köttfärs. I den har jag salt, vitlök, soya, matgrädde, majs, vitpeppar och paprika krydda. Sedan blandar jag det med riset och rostar pita bröden, då smakar de nybakt. Supet enkelt och gott! Följde iaf paula en bit vid tio tiden och nu ska jag strax göra mig iordning och kolla tv. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback