Sanslöst

Stod att jag fått meddelande i min hotmail inkorg på en sida kallad baddo.com. Meddelandet kom från en tjej vid namn mikaela som trodde sidan var ngt för mig så jag kollade. Man var tvungen att fixa profilbild för att kunna göra ngt på sidan. Direkt när jag gjort det bombas jag av meddelanden av killar 18-35 års ålder som försöker ragga? Det är ju helt sjukt. 35 besökare på två minuter och folk som kommenterade min bild. Helt klart ingen sida för mig så jag skulle radera min profil och det fick man inte göra utan att ge en anledning? Så himla sjukt. Ville bara varna er om att sidan verkar fett skum och sämst. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Charlie

Har fått mail om den där sidan i flera månader, å min mail e kopplad till mobilen så de e fett störande...+ de står helatiden att jag fått meddelande på den sidan men är inte ens medlem där har aldrig ens gått in där :S verkar va virus eller nåt haha konstigt iaf.

Postat av: lindshe-tävling pågår!-

Du har väl inte missat att du kan vinna en tandblekning hos mig? :)

Jag tror att du vill ha ett skinande vitt leende i vår! <3



KRAM - http://lindshe.blogg.se -

2011-02-17 @ 08:44:04
URL: http://lindshe.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback