Våran "alla hjärtans dag"

Vi började dagen med att se en fighting film vid namn Fireball som var på thailändska. Den var helt okej. Sedan fixade vi oss och körde förbi mig där vi lämnade min packning från två veckor och så bytte jag om. Efter det åkte vi till Kista där jag shoppade lite (ni får se imorgon.) Vi åt middag där, sushi. Åt hela 13 bitar och det var så sjukt underbart gott och mättande. Bion var i Heron city, där köpte vi en blockbuster meny som vi knappt orkade få i oss under filmen (vi tog hem popcorn till jeff.) Vi såg Narnia i 3D, den var bra. Nu har vi precis kommit hem och gjort oss iordning. Det blir lite Solsidan innan vi ska sova. Ciao<3






Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing ♥

svar: va bra :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback