Åre resan

Förra söndagen åkte jag upp till Åre för att hälsa på Malin. Blev en vecka då jag lärde känna nya människor, festade massa och åkte skidor för första gången i mitt liv. Att åka skidor var läskigt och svårt. Första dagen led jag verkligen av att pjäxorna dödade mina smalben. Åkte en transport sträcka och i bebis backen. Transport sträckan var hemsk då jag aldrig åkt förut, tog 1,5 h att ta sig ner. Men fick öva lite i bebis backen sedan. Andra gången jag åkte skidor stängde vi aldrig pjäxorna helt uppe vilket gjorde att jag inte hade så ont. Började i bebis backen och sedan åkte jag i barnbacken. Tredje gången började vi i barnbacken och sedan åkte jag i vanliga backar med alla andra. Det var riktigt kul men samtidgt läskigt. Var så mycket snö sista dagen att jag inte såg när det gick nedför eller uppför ibland. Under dessa dagar ramlade man ibland men gjorde mig aldrig riktigt illa. Lite blåmärken har jag dock. Men det var super mysigt i Åre och tiden gick fort. Ciao<3








































Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback