K-pop

Trodde aldrig jag skulle gilla kpop. Min vän Charlie är ett stort fan och lägger ofta ut låtar på sin blogg. Men har aldrig lyssnat på låtarna. Så när vi var hos henne idag och låtar spelades medans vi pratade så började jag inse att det faktiskt är bra musik som jag aldrig gett någon chans. Det liknar rnb som är min musiksmak. Så nu har jag lyssnat på nästan alla låtar på hennes blogg och lyssnade faktiskt på hela låtarna. Fick en favorit som är en lugn låt. Spelade upp den för Nick och även han gillade den. Kul tycker jag! Lyssna på den nedan. Får se om det är något jag kommer fortsätta spela i högtalarna. Ciao<3




Kommentarer
Postat av: Charlie

YEEEEEEY!!!!!!!!! Hahaha ;DD


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback