Skidåkning för första gången

Igår drog vi ut i skidbacken. Första gången någonsin som jag skulle åka skidor. Vi åkte upp med lift. Super fint väder och sol hade vi. Men jag var sjukt nervös. Gick inte alls bra i början. Ville bara ge upp. Tyckte det var för brant, för högt upp (man såg molnen) och kunde ju inte åka. Ramlade ett par gånger men gjorde inte illa mig. Mådde dock illa och var svimfärdig samt att pjäxorna gjorde så ont att det kändes som en bil rullat över fotlederna. Två timmar senare var jag nere från backen, otroligt segt men är ändå stolt att jag ens kom ner. Sedan drog vi på afterski ett tag. Blev middag efter det sedan förfest och utgång. Mycket folk och mycket dans. Ciao<3

 

 

 

 


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback