Älskar man någon så gör man det

Var ute med jens nu på kvällen, vi snackade. Jag om nick han om gabbi. Det var iskallt, men allting vart värt det. Nu vet jag att jag verkligen vill ha nick. Seriöst killen älskar mig och jag älskar honom? Vad fan tänker jag med!? Jag kan endå vara med mina kompisar, men inte vill jag väl släppa taget om det finaste jag har? Den enda jag kan prata om vad som hellst med? Han är bara för underbar. Tänker på allting jag gjort med honom, och då saknar jag verkligen honom jätte mycket.  Har sms:at med honom nu på kvällen, han är så  underbar. ingenting jag säger kan få mig att inte vilja ha honom. Tror vi blev tillsammans igen, älskar honom fan! Nu ska jag slå in paket! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback