Andra advent

Nu har vi haft vårat fika, det var så mumsigt. Jag åt mammas chilenska kaka, mandelmysslor med sylt, lussebullar och pepparkakor. Så det var väl tur att jag tränade bort lite av det på dansen sedan. Som verkligen ver skit skön. Jag bara älskade stegen och hela grejen. Jag blev så svettig och varm, det kändes helt underbart. det var sista gången med killen, nästa gång ska vi ha med vår förra och efter det är det slut för den här terminen.
Imorgon efter skolan hade jag tänk städa, för det behövs VERKLIGEN! Jag är en sådan person som aldrig kan vika in kläderna igen efter jag använt/provat de. Och nu är det snart jul så då måste det var snyggt. Men det kommer ta hela kvällen fan. Ska lägga in en bild här nere sedan på hur mitt rum såg ut för länge länge sedan. Det ser ut så på golvet nu med, fast andra tapeter/möbler! Haha, men det ska bli fint, lovar! Juste jag ringe malin nu, vi pratade ett bra tag och det kändes skönt att prata med henne. Och så vill jag bara säga att jag älskar min bästis, charlie luise eklöf wandel mest av allt på hela jorden! Ciao<3
image255

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback