ÄNTLIGEEEEEN!

Efter flera timmars städande och sittande framför datorn är jag äntligen klar med allt. Putsade tillomed spegeln. Nu känns allting skönt. Nya mysiga lakan att sova i också. Iofs har jag inte våttorkat golvet, men jag ska göra det imorgon hade jag tänkt. Nu gäller det att försöka hålla det såhär sjukt snyggt! Jag är så stolt över mig själv. Jag älskar verkligen mitt rum. Alla säger att man inte ska ha röda tapeter för dett och datt. Men jag bara njuter utav det! Speciellt nu när det är mörkt och jul. Just nu väntar jag på att charlie ska komma så att hon kan se detta underverk! Kan inte förstå att det bara är idag och imorgon innan det är julafton. Jag går alltid upp extra tidigt på julafton. Smyger ner till granen och ser alla paket. Sedan brukar jag klämma och försöka kolla om det kan finnas något jag verkligen önskat mig. Fast ju mer tiden gått och ju äldre jag blivit har det mest vart så att jag knappt orkar gå ner pga hur trött jag är. Fan längtar så mycket! Älskar verkligen julafton. Fast det känns inte som jul, när man var liten kändes det än speciell känsla som jag inte känner längre. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: malin

svar: aah jo de har du rätt i ;D men så länge man är kär i någon men inte är tsm med den ännu, för mig så är det super för jag går ner i vikt för jag bara går runt o tänker på oersonen hela tiden :) haha men håller med om att när man har kille så går man typ upp i vikt!


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback