Avslappnad dag

Idag vaknade jag sent, minns inte tiden. Jag klädde på mig och drog genast till centrum. Där köpte jag trosor, knästrumpor med rosetter. Köpte också ansiktsmask,fotmask,solpuder och foundation. När jag kom hem så åt jag min "frukost". Två knäckebröd mackor m.ost och apelsinjuice. Jag var svettig för att allt gick så snabbt så tänkte hoppa i badet. När jag låg i badet hade jag hårinpacking, ansiktsmask och fotmask och låg i en skön badolia. Fan vad skönt det kändes när jag klev upp sedan. Det känns som att jag är en nu människa. Jag fixade nyss till mitt rum och tände 11 olika ljus. Sex stycken med doft. Jag ska snart sminka mig och fixa kläderna. Och senare vid åtta kommer nick. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback