Bästis charläjn

Älskar min bästis mest av allt, här är ett jätte gammalt blogg inlägg från när jag var med henne, älskar!<3


       Jag och paula möter charlie vid tunneln. Vi går till ica för att m&p sagt att jag ska köpa 5 liter mjölk. Vi handlar och säger hejdå till paula som ska möta johanna. Jag och charlie går och naffsar på lite choklad på vägen till mig. Vi kommer in ställer mjölken i kylen och tar ett var sitt glas jucie ( elr hur dt stavas ). Charlie vill se mitt rum så vi kollar på det. Kläder liger utspritt över golvet och allt är helt stökigt och charlie säger att jag har ett fint rum ( troligt ). Vi bestämmer oss för att gå till charlie istället. När vi kommer till henne så dricker vi ett glas saft sedan hoppar vi studsmatta med hennes lillebror vincent. De tycker jag är feg som inte vågar hoppa på rumpan :p . Sedan sitter vi och gungar på henns trädgård och pratar om lite saker vi inte vet något om. Sedan bestämmer vi oss för att gå till jakan så hon hämtar lite pengar och jag går på toa. Vi beger oss iväg, vi tar en genväg genom åkern som blir en senväg. Det fastnar saker på oss och vi kommer knappt ut. Sedan går vi där, på väg mot jakan. Vi går in på lindex men hittar inget tilltalande så vi går ut, finns inga bra affärer i jakan med kläder så vi kollar på smycken och bedömmer de. Sedan går vi därifrån. Vi sätter oss vid sjöbergska skolan och börjar snacka framtid :p sedan säger vi att vi tycker skolan är ful och fattig o då kommer det ut någon ut skolan och säger hej. Sedan gör han något och går in igen. Vi bestämmer oss för att gå hem men ångrar oss på vägen och sätter oss vid en bänk o pratar. Några på moppe åker förbi två gånger och tutar, vi fortsätter prata. Sedan lägger vi oss upponer på bänken så allt blod rann ner i huvudet och vi börjar skratta åt några moln och några träd. Charlie lägger sig normalt och jag fortsätter ligga så, jag garvar åt allt. Det kommer förbi en tant, hon stannar och kollar på oss, en konversation börjar:
       Tanten till mig - det var lustig ställning du har.
       Jag - *garvar*
       Tanten - ser jag lustig ut?
       Jag - va, nej asså det är bara för jag hänger uppochner.
       Tanten ser frågande på charlie.
       Charlie - det är bara för att hon hänger uppochner.
       Tanten - ja, ibland hänger man uppochner.
       Jag och charlie as garvar. Tanten går vidare och charlie börjar kommentera det tanten sa. Tanten vänder sig om och säger
       Tanten - vad säger ni?
       Charlie - *fnittrar* nej asså jag pratar med henne *och pekar på mig*. Tanten går vidare. Jag och charlie garvar jätte mkt. Sedan börjar vi gå hem, vi har fett roligt på vägen men sedan skills vi åt vid tunneln. Det var en rolig dag med  min sweetie charlie :) .

image247

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback