Datasalen

Idag försov jag mig, skulle gå upp tidigt för att duscha men vaknade halv nio och börjar tio i tio. Trode att jag inte skulle hinna till skolan men var klar 20 minuter innan vi skulle gå. Charlie har blivit frisk, det var verkligen på tiden! Vi sms:ade hela morgonen och det visade sig att vi nästan hade samma outfit. Båda hade svarta strumpbyxor med overknees och sedan hade hon en kofta+klänning och jag en stickad lång tröja. Vi började med matte, självklart satt vi där och skrattade hela tiden. Vi höll på med ekvationer. Booring, men fattade lite iallfall! Sedan åt vi lunch, ungspannkakor, det var gott, men inte lika som viksjös. Och nu sitter jag och malin här, i datasalen. Och charlie är i centrum med gabbi för att köpa fika till oss på gymnastiken. Vi ska nämligen ha "julkul" och på slutet fika! Efter skolan idag ska jag städa mitt rum. Har ingen annan dag att göra det på. För imorgon ska jag och charlie till kista för att julhandla. På fredag ska jag vara hos nick eftersom att det är sista dagen innan han åker. Och på lördag ska jag vara med charlie. Sedan är det bara en dag innan julafton, så då kommer jag nog få hjälpa till med andra saker. Ciao<3
image265

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback