en torsdag

Dagen igår var tråkig som fan, satt bara hemma vid datorn/tv'n. Efter maten drog jag iaf och mötte jossanx2. Första gången jag träffade de och de var verkligen snälla. Vi möttes vid ica, så gick vi hem till jossan1. De skulle ringa lite folk men det blev inget mer utav det. Vi bestämde oss för att gå till jossan2's pojkvän. Så vi gick och gick, snackade och lärde känna varandra. På vägen dit såg vi en "skunk", en "pojke" fastbunden vid ett träd m.m. Haha vägen var lång med många läskiga saker, det tog ca en halvtimme. Jag frågade vart vi var och jossan2 sa att vi var i hässelby, hah blev helt chockad att jag gått hela den vägen fan. När vi väl var där så var han inte hemma. Så fick gå tillbaka, på tillbakavägen blev vi jagad av en hund och en gubbe, en gubbe till m.m. Vi kom till ica och det var bråk mellan hässelby och viksjö. Jossan2's pojkvän bor i hässelby, och jag är kompisar med alla i viksjö. Haha! Det var iallfall ungefär 6 polisbilar där. Jag hade sjukt ont i fötterna så vi bestämde oss för att gå hem. De följde mig hem och tog bussen hem till jossan1 för att sova där. De skulle tydligen vara hemma tidigt för att det inte var helg :/ söta.

Efter ett tag hemma så ringe backas, han berättade om bråket om andra saker. Han hade en blodig hand som jag sen fick se i webcam. Så det var iaf en tuff kväll. Senare snackade jag med carnestet på playahead. Jag är verkligen glad för att jag har de kompisar jag har. Det finns många jag snackat med de senatse dagarna som verkligen funnits där och förstått. Nu vet jag att om jag har det svårt igen, så finns det verkligen många som bryr sig som jag inte vetat om, och carnestet är en av de. Han sa så himla snälla saker, och sedan skickade han sms till mig vid två fast han skulle upp och ha styrketräning på morgonen. Jag vill bara säga tack för att ni finns! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback