En vecka till julafton

Igår var det dans, vi hade vår sista gång och hade vår gamla lärare. Hade fan saknat henne. Vi körde världens skönaste dans och jag njöt varenda sekund av det. Helt sjukt underbart. Nu kommer vi inte att ha dans förens i februari. Då kommer man ju ha hunnit bli sjukt tjock, haha. Men jag och charlie hade tänkt att vi skulle köra den här sista dansen + styrka& stretch varje söndag endå :). Idag hade vi bild efter det så var det buffertdag ( en lärare kan ha eleverna resten av dagen ). Men vi hade samhällskunskaps prov och skvara på frågor om en bok i engelskan. Provet gick inte så jätte bra, men jag hoppas att jag får g iallfall! Och engelskan gick dåligt, jag visste allt men kunde inte svara på engelska så bra plus att flera i klassrummet skrek och pratade ( vi var blandade klasser ).

Nu är den en vecka till julafton, jag längtar sjukt mycket. Då kommer man att sitta där klockan tre dricka glögg, äta och kolla på kalle ankas jul! Tradition! Förra gången var nick med, men nu ska han till danmark den 22 (lördag). Jag har fortfarande inte köpt julklappar. Måste göra det någon gång nu i veckan, och så måste jag städa klart mitt rum och allting. Men nu är det slut på prov och läxor på hela terminen. Nu ska jag kolla på tv och bara njuta av livet! Ciao<3
image261

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback