Fantastic four = sjuka

Idag är Malin, Charlie och Gabriella sjuka. Och vi har över en timme hål.. så får se vad jag hittar på då alldeles själv. Igår hade jag ett stort bråk med Charlie och Gabbi. Var så fruktansvärt ledsen. Jag hade sagt en sak som de ville hålla hemligt till en av mina killkompisar. Han skulle inte säga till någon det lovade han. Han är på g med Gabbi så jag sa för att skydda henne. Men det var ett tag sedan jag hade sagt. Sedan har det gått veckor och de har sagt ännu mer som tyder på att de ville ha det hemligt. Så har haft dåligt samvete, nu vet de ju iaf om det som sagt. Min killkompis berättade för folk bland annat för de också. Så de är skitsura på mig nu, i don't blame them. Gabbi känner mig inte så bra och vågar inte säga så dumma saker men Charlie. Det hon sa och att hon inte trode på mig gjorde mig så ledsen. Men jag förtjänade det kanske. Trode inte att det var så faligt om folk visste. Det var ju redan folk som visste. Nu vet jag att jag inte kan lite på killkompisen. Men det är väl så G+C känner med. Men de hade inte varit tydliga då jag sa det till kompisen. Nu vet jag inte vad som komer hända. Det känns endå som att jag förlorat min bästis. Så kommer det ens bli någon skillnad förutom att hon är sur på mig? Malin tröstade mig genom sms igår iaf. Hon är så söt och snäll. Så glad att jag har henne där nu när alla andra försvinner. Nej nu ska jag gå till skolan. Ciao<3
image248

Kommentarer
Postat av: Petra

Gud vad synd ;/ ..


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback