Fyra dagar kvar till julafton

Julavslutning idag, vi börjar halv tolv. Vet inte varför jag är uppe nu. Ville nog ta det lite lungt på morgonen. Vi ska först kolla på något i aulan sedan ska vi fika och prata uppe i bilden. Så vi slutar kanske kvart i ett. Då ska ju jag och charlie till kista och kolla på julklappar. Vi ska också hjälpa varandra med att peka ut saker vi vill ha. När jag kommer hem så måste jag städa, gjorde aldrig det igår endå. Men ååh vet inte om jag kan göra det ikväll heller, ska sova hos nick. På fredag ska jag vara hos honom men eftersom att han åker 7 lördag morgon så säger vi hejdå på kvällen. Och då kan jag iof städa lite på lördag, men på lördagkväll ska jag vara med charlie ju. Haha seriöst, jag har verkligen inte tid.

Mitt internet har blivit cp, inte någon annans i familjen men på min data. Det hackar 24/7. Det kommer upp någon ruta där det står något om någon IP adress sedan lackar allt. Skit störande. Jag måste ha en ny dator nu fan. Men det är ingen ide att önska sig. Pappa och mamma kommer ge det när jag fyller 18 -.-! Det gjorde de på mina syskon. Det skulle bli "orättvist" om jag fick en nu när jag fyller 17 om 3 månader. SHIT 3 månader bara? Har inte ens tänk på det, fan vad nice. Och då är det bara ett år kvar tills jag får göra VAD JAG VILL! Nej nu ska jag tagga och käka frulle. Ciao<3
image269

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback