Heroes helg!

Fredagen gick helt okej i skolan. Hade först svenska men gick ut en stund o var me nick, sedan slutade vi samtidigt och vi var med varandra i 20 minuter. Så kom jag på att jag låst in nycklarna så jag gick hem ( hade två timmars hål ) och hämtade extra. Käkade frukost som jag inte gjorde innan och satt vid datorn lite. Sedan mötte jag nick och var med han i en timme. Efter det hade jag bild, vi målade med akvarell och jag blev verkligen jätte nöjd med det jag gjorde. det blev läraren också! Efter skolan gick jag och nick hem till honom för att äta lunch. Sedan tog vi bussen till kista centrum. Jag skulle köpa ett par röda skor till mamma i födelsedagspresent. Hittade perfekta på engång. Sedan kollade jag på saker till mig att önska i julklapp. Hittade inte så mycket. Mest parfymer. Vi åt pirog hemma hos nick, mumsfilibabba. Jag kollade på min mobil och såg att malin ringt två ggr ( vilket hon skulle göra ) men jag var inte säker på att det var hennes nummer. För min kusin ringe så tänkte att det kanske var hon. Min kusin var iaf i jakan och frågade om vi skulle ses, men klockan var halv elva och hade redan tagit bort mitt smink. Istället kollade jag och nick på heroes. Vi har sett enda till sesång 2 episod 5. Det är fan helt sjukt spännande!

Lördag, mamma fyllde år. Men vi började dagen med att kolla på heroes endå. Och på en film som heter " Den hemlighetsfulla trädgården". Jag hade sett den i sexan men inte nick och den är en sådan film man måste ha sett. Inte för att den är skitbra men iallafall. Sedan gick vi hem o var med mamma + familj. Då ringde malin igen, så då visste jag att det var hennes nummer. Hade brådis då för jag höll på att fixa mig och skulle äta strax därpå. Men hon frågade lite snabba saker och jag sa att jag kunde ringa henne efter jag ätit. Vi åt finmiddag. Tyckte mest om förrätterna sedan efterrätten (a). När vi var klara var klockan halv tio. Vi drog hem till nick och duschade och kollade klart på filmen. Sedan på mer heroes avsnitt. Egentligen skulle jag gått på jens fest, men mamma fyllde ju år så jag hade typ kommit dit vid elva, kändes onödigt. Men har hört att det var årets fest så man tycker ju det är synd att mammas födelsedag och festen skulle vara samtidigt. Det var tre veckor sedan jag bestämde mig för att gå på den. Synd ju. Sedan när klockan var halv tolv kom jag på att jag hade glömt att ringa malin. Kände mig så dum, hon ringde ju liksom för att bry sig om mig och jag glömde. Men jag skickade ett sms till henne och så tänker jag ringa henne idag!

Söndag, klockan tre ska jag hem på adventsfika med nick. Glögg, lussebullar ect. Gott. Klockan fem har jag min sista dans lektion. Och vi ska äntligen ha mer hiphop. Vi har ju bara kört jazzfunk, men dt känns bra. Nu ska vi snart kolla på heroes så ska tagga, ciao<3

image250image251

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback