I skuulan

Nu sitter jag i skolan på våran onsdagens håltimme. Jag började att städa igår, hittade två döda getingar vid fönstret , blää. Och en massa godis/snacks/glass papper! Men det gör ingeting för nu är det inte så himla mycket kvar att städa. Mest golvet iallfall. Alla lådor och hyllor är klara! På kvällen kollade jag på Ugly Betty och DH. Alltid lika bra. Somnade direkt efter. Gick inte på matten idag det var VG/MVG prov. Så kom bara till skolan för att käka lasange med gabbi och malin. Det var gott! Nu väntar jag på att idrotten ska börja. Vi ska ha step-up. Jag tycker att det är roligt. Sedan ska vi ha historia. Jag hoppas att jag får veta prov resultatet och att det lutar mot posetivt. Nu ska jag tagga skriver ikväll! Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Charlie

Jag saknar er jättemycket :( (L)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback