Julafton imorgon, tiden går fort

God morgon allihopa! Idag när jag vaknade kändes allting perfekt. På grund av att mitt rum mådde jag bättre. Och de nya lakanen, allting var så frächt och härligt. Jag satte på tv'n och kollade på lite tecknade saker, haha. Läste igenom alla sms från igår natt, när jag sms'ade med joakim och jens. Jag vet inte varför, men det känns så skönt, enda sedan igår har jag mått bättre. kan de varit för att nick åkte iväg? Jag vet inte, men jag önskar att jag hade honom här, och att han kunde bättra sig. Men att vi inte är lika ofta, och inte ringer varandra 24/7. Jag tror att jag behöver mycket kontakt med mina kompisar för att må bra. Nu ska jag snart äta frukost, efter det ska jag slå in paket och därefter vill jag gå hem till charlie. Fast hon har inte vaknat än, lägger in en söt bild från i somras. Ciao<3

image276

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback