JULAFTON!

Igår gick jag och lade mig över fyra. Och jag gick upp kanske halv tolv idag. Jag började emd att ta en skön varm dusch, raka benen osv. Sedan gick jag och målade fransk manikyr och röda tånaglar. Klädde på mig glansiga strumpbyxor, svart förklädeklänning m. en top och ett par svarta klackskor. har lockat håret och sminkat mig annorlunda. Jag öppnade paket från nicks pappa, det var 200 kr på Kappahl och doftljus med blommhållare till. När jag öppnade nicks present blev jag jätte glad, det var et set, halsband och armband i silver. Det bara lyser, ska försöka lägga in bilder sedan när nick kommer hem från danmark. Det ligger massa paket under granen, ska bli spännande att öppna. Klockan tre kollade familjen på Kalle ankas jul och fikade, min frukost. Nu sitter jag framför datorn och nördar mig. Vid halv sex ska vi äta julbord. Och klockan åtta ska vi öppna paket och äta julgodis. Kommer att lägga in ett inlägg efter allting cokså, så jag kan berätta om saker jag fått. GOD JUL ALLA MINA LÄSARE! Ciao<3

image289image290
Bilder från julafton förra året<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback