Juldagen

Vaknade tjugo i tolv idag. Höll på med min nya mobil, fan vad bra den är. Och fattar redan hur allting är fast jag aldrig haft en ericsson förut. Nu slipper jag äntligen pappas skit mobil, haha! Igår vid ett spelade familjen ett spel och åt gröt. Spelet hette krso, det var verkligen jätte roligt. Man kastade tärningar med bokstäver och den bokstaven man valde fick alla skriva ner någonstans på sitt papper med 36 rutor. På slutet skulle man ha fått ihop så många ord som möjligt, och man fick poäng för varje bokstav på ordet man hade. Till slut hade jag 307 poäng, minns inte vad alla andra hade men min stora syster hade runt 400, haha.

Idag ska vi åka iväg till Uppsala. Till farmor&farfar, vi ska få paket där med, wihoo! Vi kanske ska åka vid fem. Så jag måste fixa mitt rum, det är nämligen kaos. Fick ett nytt datorbord och pga av det måste jag möblera om hela rummet. Men sladden till tv'n räcker inte och bla bla bla. Men ska försöka iallfall. Jag saknar nick jätte mycket, han har sagt att han läst min blogg, men isåfall tycker jag att han borde komentera, eftersom att han varken skickar sms eller skriver någonstans över internet. Aja nu ska jag fixa mig iordning och börja möblera om. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback