Julhandling i kista

Igår drog jag till charlie på morgonen för att gå upp på hennes vind och leta reda på en tomteluva. Sedan drog vi till skolan för att se en föreställning. Den var verkligen inte bra om man jämför med viksjös. Viksjöskolan ska alltid ha bäst! Efter det drog vi till kista. Jag köpte julklappar för 700 kr och kan fortfarande inte fatta det, en till farmor&farfar, två till brorsan, en till syrran, en till mamma&pappa och två till nick. Det var iaf jätte tungt att bära och var rädd att saker skulle gå sönder. När vi kommit hem käkade jag middag. And then i walked to nick. Idag köpte jag en till till min syrra, två till charlie och två till gabbi. Sammanlagt har jag köpt för tusen kronor! 400 kronor var för mammas och pappas pengar och 600 mina egna. Så himla sjukt. Och har inte köpt någonting till mig själv, så jag hoppas att man får lte tillbaka (a) Haha. Förövrigt har den här dagen varit usel och har inte lust att prata om den. Imorgon åker nick. Vi ska gå upp vid sju, ska dra hem då. Ska nog börja städa när jag kommer hem. Jobbigt fan. Men på kvällen ska jag försöka vara med charlie. Ciao<3
image273
Bild gjord med photoshop.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback