Julklappsbytning

När jag och charlie satt i hennes säng med varsitt paket i handen var vi jätte nervösa. Vi öppnade och båda blev jätte glada. Jag fick en skit snygg guldig klocka, och hon hade själv köpt en till henne, skit snygga. Och hon fick ett par svarta string och en långt guldhalsband med en ring med diamanter på. Efter vi öppnat paketen tog vi lite snygga/sexiga bilder. Kan lägga in en här nere. När jag kom hem så beställde vi pizza, charlies familj gjorde också det. Och sedan klädde jag och min syster granen. Nu känns det lite mer som jul faktiskt. Ska strax äta, pizzorna har inte kommit än. Sedan aksnke jag ska ut med jens, vet inte. Okej att han varit min kompis sedan sjuan. Men det känns endå fel när en av ens bästa kompisar är tillsammans med honom? Vi får se hur det blir. Hoppas alla har en underbar kväll innan julafton nu iallfall! Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Charlie

HAHAHAHA hemska bild :D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback