Lördag

Lördagar ska vara roliga, men min var sämst. Jag vaknade och låg i sängen och höll om nick ett tag. Efter ett tag skulle vi äta frukost, jag visste inte vad jag ville ha och nick började äta utan mig så sket i det. Sedan satte han sig vid datorn där han satt hela tiden. När klockan var runt två så drog jag bara hem. Vid fyra kom nick till mig, jag hade fortfarande inte ätit frukost. Jag berättade för mina föräldrar att jag och nick gjort slut. Jag skrev det i ett sms ( de är i stan ) och mamma ringde upp och frågade varför men ville inte snacka. Nick blev skit ledsen för att han inte ville att jag skulle säga, han ville försöka få mig tillbaka innan. Men han har sårat mig så mycket. Men sedan sa jag att han får visa att han menar allt han säger. Vet inte hur jag ska säga till mina föräldrar när de kommer hem. Jobbigt läge. Vi gick iaf till ica och köpte mat och snacks. Nu är han hemma och fixar med dvd skivor åt hans pappa. Han kanske kommer tillbaka vid nio. Aja jag ska väl ta och plugga till samhällsprovet till måndag. Kan ingenting, pappa ska försöka hjälpa mig ikväll men det kommer gå åt skogen. Jaja, alla andra, HA EN UNDERBAR kväll! (: Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag förstår inte varför ni umgås så mycket som om ni var tillsammans när ni gjort slut?

2007-12-16 @ 14:44:45
Postat av: Isabelle

Jo för när man älskar någon så kan man inte vara utan personen, men vi försökar vara med andra nu också, men vi vet ju inte heller hur vi vill ha det osv. Kanske vi kan bli tillsammans igen när vi tagit tag på vårat egna liv först, börja vara mer med våra kompisar och sedan fortsätta att va med kompisar och kanske bli tillsammans. Men man vet inte.

2007-12-16 @ 22:08:14

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback