Luciatåg och kondomer

Efter skolan gick jag hem till Nick, vi käkade nudlar och myste i hans säng. Sedan drog vi till mig och jag fixade mig iordning för att ta bussen till fjällen, det skulle vara luciatåg där. På bussen mötte jag söta Alexandra, Jens och Elias. Vid busshållsplatsen mötte vi Gabbi och massa annat folk. Vi drog in i sporthallen, det kostade 20 kr. Vi satte oss på en lämplig plats. Helt plötsligt slängde Jens 12 kondomer i olika smaker och former innanför min jacka. Så TACK det var shyst av dig, men hur fan fick du tag på så många? Eftersom att du gav Nick och Gabbi också! haha! Över till luciatåget, som verkligen var dåligt? De sjöng fel, gjprde bort sig, sjöng i otakt. Nej det där var bar tråkigt, jag skulle hellre dragit på viksjös imorgon. Hoppas att det inte kostar (a). Förra året var jag med i viksjös. Jag älskar vårat luciatåg, vi är så proffsiga! Det tycker nog alla! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback