Mitt i min städning!

Gick upp åtta, fett trött. Fick bara 7 timmars sömn. Sedan åt nick frukost medans jag låg i hans säng och vilade. Kan inte äta frukost så tidigt, det går bara inte. fast har fortfarande inte ätit, vet inte vad som hänt. Äter knappt något nu. Har haft så stressigt den här veckan att jag faktiskt inte ens hunnit små äta! :p Det är väl bra, men att jag skippar frukosten är fan sjukt dåligt. Har gått ner i kilo också. Men ska inte stressa någonting frånomed måndag! Jag fick iaf julklappar av nicks föräldrar. Ett paket ( ej öppnat ) av hans pappa, en hundring av hans mamma och en hundring från hans vuxna kusin. jag fick skjuts hem och började städa på direkten.

Har haft så stökigt i mitt rum så har klivit på saker som blivit förstört. Bland annat mitt guldiga diadem. Får köpa ett nytt, tyckte verkligen om det ;o Men nu är det faktiskt verkligen inte mycket kvar. Jag ska gå ner med mina smutskläder och sedan byta sängkläder. Dammsuga, våttorka, sedan bara njuta i mitt underbara rum! Min näsa kliar som fan. Sjukt dammigt här inne. Nu ska jag fortsätta städa, sedan ska jag försöka få tag på bästis.



Kommentarer
Postat av: Charlie

För er som inte visste det så går det inte att INTE kliva på kläder och saker när man går in i Isabelles rum :D Haha, de ska bli kul att se resultatet sen, det blir nog skitfint!
Vi ses ikväll!

Postat av: Isabelle

Hahahaha, aa sorgligt men sant!
Haha självklart, du kommer dööö :D See ya!!

2007-12-22 @ 16:06:08
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback