Modig tjej

Jag hittade en blogg, om en femton årig tjej som har barn. Jag vet att det finns ett antal nuförtiden som har barn vid den åldern, men på sättet hon skriver tycker jag att hon är modig och speciell. Hon skriver på ett vuxet sätt och man märker att hon verkligen känner att man inte måste festa tills man är 25. Hon tillbringar hellre tid med sin dotter än går ut och festar. Och det betyder ju inte att hon inte är med sina vänner, för hon har tid med de också. Hon vill att flera vet om hennes blogg, och jag håller med. Då kan folk som är gravida runt omkring den åldern bestämma sig för om de vill behålla eller göra abort, de kanske får några tips. Jag länkar till hennes blogg i det här inlägget för att jag tycker att det finns för få som står på sig själva och vågar göra som ens egen kropp vill. Hennes blogg hittar du här.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback