Myskväll vid tv'n med varm choklad

När charlie kom hit var jag väldigt glad, hon glömde kamran men det gör mig inget. Hon tyckte att det var väldigt fint. Vi satte oss vid min dator och kollade bilder, så många minnen. Sedan gick jag ner för att äta medans charlie satt vid datorn. Jag åt bakade potatisar med viklökssmör, tornedor kött och stekta champinioner. Fett gott ffs! När jag kom upp hade charlie gjort ett kollage på henne och mig. Vi forsatte kolla på bilder sedan drog vi till henne. Där gjorde vi popcorn och drack julmust medans vi kollade på filmen Elf. Den var en äkta isabelle film, i just loved it. Vi skrattade hela tiden. Sedan gjorde vi varm choklad på spisen med grädde och kanel på, det var gott till en början men efter ett tag mådde jag illa. När filmen nästan var slut kom hennes föräldrar hem. De hade varit hos grannen och käkat. Hennes pappa kom fram och sa - hej vem e du? och sträckte fram handen. Haha började skratta, är ju liksom hans dotters bästis. Sedan snackade vi och kollade på girls of the playboy mansion. Hennes yngsta lillebror skickade sms från hans mammas mobil, söt. Eller.. han iaf, sms'n var kanske lita aa (a). Hennes äldta brur försökte vara lustig, men stank bara en massa parfym. Det var en mycket mysig kväll och jag gick hem vid halv ett. Imorgon ska jag hem till henne för att byta presenter. Nu ska jag bara njuta av min fina rum. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Charlie

1. Jag sparade visst kollaget :O Bara det att jag inte orkade ladda upp det på pea :D
2. HAHAHAHA min pappa och brorsor var ju helt störda i huvet men det är ju du van vid nu haha (a) Undrar verkligen vad min äldsta brorsa gjort som var dränkt i parfym? Hahaha de stinker fortfarande (a) Ses imorgon, älskar dig

Postat av: Isabelle

Charlie:
1. Haha aa hittade den! Så jag tog bort det från texten ;d haha

2. Hahaha, aa man fattade iallfall att han gjort något han inte får, och att han försökte "skämta" bort det haha! Ses älskling!

2007-12-23 @ 11:55:15
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback