NYÅRSAFTON! :D

Har inte haft orken att skriva sry för det, men har haft en jävla massa roligt och massa shopping under dagarna kan jag ju säga! Idag är det nyårsafton, som tradition så ska jag först vara hemma och äta en fin speciell middag pappa gör. Min släkt och nick och min brorsas tjej ska vara med. Det kommer bli lite mys, sedan ska man självklart få en massa champagne och ska fråga brorsan om lite x-cider också! Mina yngsta kusiner kommer som sagt. De är i 12-14 års åldern. De har tydligen med sig massa fyverkerier. Jag tyvärr inte säga att jag tycker om fyrverkerier, för har alltid vart rädd för dem. Vet inte riktigt varför, men har alltid suttit inne när man ska smälla. Enda sedan jag var runt 5 år? Ärligt så vet jag inte hur kvällen kommer bli, jag vill inte bara sitta hemma utan också gå ut och kanske träffa folk. Min syster kommer inte att vara med eftersom att hon är i malmö med sin pojkvän. Och min brorsa och hans tjej kommer nog att dra efter ett tag. Man brukar säga att året blir som man planerar nyårsafton, och jag tror nog att det stämmer lite. Förra nyår var jag med nick, vi två var hemma hos mig och jag drack en massa x-cider, that's it. Så hela 2007 har jag egetligen mest varit med honom. Men har endå lärt känna ganska mycket nytt folk om jag ska vara ärlig. Men jag får väl faktiskt se vad som händer. Jag har iallfall köpt en nyårsklänning, men är osäer på om jag ska ha den elr köpa/hitta något nytt! Nu snöar det ute. Jag ska snart äta frukost, efter det ska jag och nick dra hem till mig och där ska jag fixa mig iordning. Har brunutansol men vill bli ännu brunare så ska ta mer då. Ska också locka håret. Tror inte att jag kommer skriva något mer förutom en sammanfattning av år 07, så GOTT NYTT ÅR!! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback