r.i.p morfar

Det har hänt så mycket att jag inte orkat skriva. Min morfar har ju varit döende. Så har tänkt på honom mycket. Imorse åkte mamma till chile så vi sa hejdå. När jag kom hem till middagen berättade pappa att morfar avlidit. Det värta var att mamma satt på flyget, helt ovetande, glad för att träffa sin pappa. Min mamma, yngst av sina tre syskon. Bara tanken på att hon inte visste gjorde mig ledsen. När hon mellan landat i Madrid så ringde pappa, hon hade precis fått reda på det av sin bror. Så imorgon ska hon hem igen. Hon ska ta ett plan vid halv elva. Gud vad jag ska tänka på henne. Hon åkte dit helt i onödan, hon hann inte ens säga hejdå. Vilket vi här hemma inte heller hann. Önskar att mamma var här nu, vill trösta henne och säga att jag älskar henne! Kan inte tänka mig hur hon känner. Eller hur någon i bongcam släkten känner. Carlos Bongcam Wyss, min morfar som dött.

image246

* Te quiero mi abuelo*

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback