Sammanfattning av år 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja ganska mkt faktiskt!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Vet inte riktigt vad som var mitt, eller om jag ens hade ngt :/

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hmm, nej det det tror jag inte ;o

4. Dog någon som stod dig nära? Ja min morfar, Carlos Wyss Bongcam, vila i frid

5. Vilka länder besökte du? ITALIEN & Tyskland

6. Är det något du saknade år 2007 som du vill ha år 2008? En sån vän som alltid finns där att prata med

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid minnas, och varför?
26 mars - fyllde 16
15 juni - slutade nian,
3-17 juli - italien med charlie,
23 augusti - började gymnasiet,
18 september - två år med nick,
festen hos madde, vilket datum?
nians bal, datum?
klassresan, iloveit, datum?
tjejmiddagen hos chinsia, datum?
festen i kallhäll, så kallt men avslutning hos mickis, datum?

8. Vad var din största framgång i år? Att jag tog mig i kragen och började på streetdance

9. Största misstaget? Har hänt ganska mycket ;/

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Massa förkylningar, urinvägsifektion, illamående och huvudvärk

11. Bästa köpet? Så himla mycket! Kanske 3 par skor för 200:- och min adidaströja (a)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, godis, smycken, hårförlängning, skor.. det vanliga?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja verkligen, jätte mycket, speciellt att jag kom i samma klass som charlie till gymnasiet!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007?
Någon syriansk låt som spelades av Johanna,
Seasons of love - Rent, för att det var sista sången jag hörde ida sjunga

Love Is Wicked - Brick And Lace, för att jag och charlie sjöng den i Italien

Beautiful Girls - Sean Kingston, spelades sönder i Italien den med

Wait For You - Elliot Yamin, spelades i Italien den med

The rain - Cascada, för den spelade jag för charlie jämt

Adore U - Lil'Rain, min och nick favvo låt ett bra tag
Gimme More - Britney Spears, minne av alex fest
Timbaland - Apologize, spelades ett bra tag, tänker på malin
Timbaland - The way i are, första låten vi dansade streetdance till
+ många många fler!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare tror jag faktiskt :/

16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på mina vänner, festat mer och levt livet

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Äta onytttiga saker (a) haha!

18. Hur tillbringade du julen? Med familjen, riktigt mys faktiskt

19. Blev du kär i år? Varit kär sedan 2005 ;p

20. Hur många one night stands? Inget

21. Favoritprogram på TV? Desperate housewives, prison break, ugly betty, heroes

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Flera stycken om jag ska vara ärlig

23. Bästa boken du läste i år? Har inte läst så mycket, men Djävulen bär prada

24. Största musikaliska upptäckten? Ingen tror jag ;o

25. Något du önskade dig och fick? Ja väldigt mycket

26. Något du önskade dig men inte fick? Samma sak där, onödigt att skriva upp

27. Årets bästa film? Har sett så jävla många.. Säg att du älskar mig var en av en miljon

28. Vad gjorde du på din födelsedag? Nästan ett år sedan så minns inte

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja om jag pluggat mer i högstadiet hade jag kunnat mer i gymnasiet nu bland annat!.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Antagligen lat ;o

31. Vad fick dig att må bra? Att ha någon att prata med

32. Vilken kändis var du mest sugen på? Akon off course

33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest? hm... jag och politik går nog inte ihop

34. Vem saknade du? --

35. De bästa nya människorna du träffade? Gabriella Ähdel, Malin Bohlin, Totte, Peo, Stoffe, Sandra, Alex, Sara, Palm + många därtill

36. En värdefull läxa du lärt dig i år? Att man inte kan lita på någon

37. Citera en sångtext som summerar ditt år:
But something happened 
For the very first time with you
My heart melted to the ground
Found something true
And everyone's looking round
Thinking I'm going crazy

But I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I

Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback