Shopping!

Idag var jag i centrum och shoppade. Jag köpte inte så mycket på rea men saker blev det iallfall. Jag köpte två olika sortes svarta over knees och ett par bruna. Köpte också ett smalt guldigt diadem och en vit klämma. På rean köpte jag två tunikor. En rosa och en svart. Den svarta kanske jag ska ha på nyår om jag inte hittar något finare. Jag kom hem vid halv sex då jag skulle äta. Mamma, pappa och jag åt rester från julbordet. Juste jag köpte hårfärg också, blonda slingopr, fick råd av de som jobbade på h&m. Efter maten satte jag i en slinga i håret, väntade en halvtimme. Såg faktiskt inget resultat, och vet inte varför men jag ballade ur. Slängde allting. Vill inte ha missfärgat hår. Ska försöka gå till frisören istället. Nu ska jag iallfall kolla på film. Cop land med Sylvester Stallone. Det ska bli riktigt mysigt. Ska tända massa ljus också. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback