Tom mage

Vaknade vid sex idag, fy fan vad trött jag var! Sedan skulle jag äta frukost, så fanns det ingen ost. Kan bara äta macka med ost om jag ska äta frukost. Så jag gick till skolan på tom mage. Fick tillbaka svenska recensionen om döda poeters sällskap, jag fick vg- det är väl iaf något :/ Fick också tillbaka engelskan, frågorna på boken jag inte läst. Jag fick g- men det är väl knappast konstigt. Till lunch var det julmat. Det här kommer säkert alla protestera mot men jag gillar verkligen inte julmat. Alla säger att det är så gott och att de vill ha det. Sedan säger de att det äter så mycket på julen och blir alldeles runda. Seriöst, jag äter ingenting på julen nästan, eller typ. Men jag går ner i vik och sedan går jag upp på sommaren? På julen äter jag knappt någon mat, men jag äter lussebullar och knäck osv. På sommaren äter man gladd, grillar, äter på restaurang m.m. Så vet inte vart ifrån alla fått att man går upp på julen ;o.  Iallafall så åt jag bara en halv prinskorv. Sedan hade vi bild, jag blev klar och gick hem till nick. Sedan till centrum för att hjälpa han att köpa kallingar, men höll på att svimma och hade sjukt ont i huvudet. Vi köpte Mac and chees och gick hem igen. Sedan fick jag äntligen min mat, och den var god! Så kollade vi lite på OC, duschade och sånt. Nu har jag precis kollat på dubbelt avsnitt av Ugly Betty och skrivit en önskelista till Nick. På torsdag ska jag handla julklappar! Lite brådis då ;o. Och på lördag morgon åker nick till danmark. Komer sakna den tönten men that's life. Nej nu ska jag sova fan, är sjukt trött! Ciao<3
image264

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback