Typical me

Jag hann inte städa idag tyvärr. Direkt efter skolan så följde jag med gabbi till centrum där hon kollade på skor och köpte foundation. Sedan skulle vi ätit ngt men skulle skynda mig hem så det vart bara lite candie (a). Jag gick förbi nicks hus påvägen hem då jag lämnade choklad kalendrar till han och hans brorsa från min mamma ( vi hade råkat köpa samtidigt ). Sedan följde han med mig hem. Då kollade vi på oc, gamla avsnitt. Jag veet jag skulle städat men hann som sagt inte (a). Efter det så började jag göra min svenska läxa till imorgon. Alltid gör min sina läxor dagen innan? Skumt men sant. Är fortfarande inte klar. Vi skulle skriva en recension om filmen Döda poeters sällskap. Har skrivit himla mycket men måste skriva mitt omdömme och lite mer saker på analysen. Det är nog nästan bara det jag hunnit med idag. Ska städa imorgon, eller kan inget lova men jag måste nångång! Ska skriva en önskelista till farmor&farfar nu. Vet jätte mycket saker jag vill ha, hoppas det inte är för dyra. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback