Uppsala

Igår var jag i Uppsala. Farmor hade lagat en jätte god mat, det var kalkon, potatis, sås och brysselkål. Till efterrätt var det fruktsallas, mums! När vi hade ätit sate vi oss för att öppna klappar. Jag fick ett manikyr set med massa diamanter också. Ett Naomi Campbell set med parfym, body lotion och dusch gelé. Jag fick doft ljus, en hårinpackning. Vi åkte inte därifrån förens vid tolv. Vi kom hem ett. Då loggade jag in för att skriva i min blogg, men var för trött eftersom att jag somnat i bilen. Så jag kollade på film och låg i sängen istället. Idag hade jag tänkt åka till centrum och shoppa med bästis. Men hon ska ju shopa massa i Kina så kanske ska åka med Paula och Therese istället. Men nu måste jag faktiskt göra mig iordning, det stänger fem eftersom att det är röd dag. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback