:D

Just nu sitter jag i mitt nystädade rum med Charlie, om 2 timmar ska vi gå upp. Nu har stunden kommit, nu är det dags, snart sitter man där vid poolen och känner värmen mot kroppen, härliiigt! Okej att det är lång tid kvar inan vi är där, flyg-buss-färja-taxi, ush jobbigt men det är värt det. Nu medans jag skriver så babblar Charlie-bästis jätte mycket om resan, haha så söt. Försöker skriva endå :) Kanske är det här sista gången jag skriver på 2 veckor, så det här blir avskeds inlägget.
Idag fick jag reda på bästis blogg, äntligen! Har väntat länge på det. Ska kolla den VARJE dag ;) haha.
Men nu ska hon fixa lite på min blogg eftersom att hon är PROFFS! Så vi hörs senare! CIAO!<3333


Kommentarer
Postat av: Tove

Reser ni själva? Gud vad kul i så fall :D

2007-07-03 @ 14:40:55
Postat av: Charlie

VI HADE DET BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST ÄLSKLING!

Postat av: Isabelle

Vi reste med min familj, men mest var vi själva så det var kul!

2007-07-18 @ 23:02:15

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback