Nu är det dags!

Nu ska man packa sedan åker man, känns overkligt. Bästis ska sova över, elr ska man säga "sova"? Om man endå ska gå upp klockan halv fyra på morgonen kan man väl lika gärna vara vaken och sova på flyget? Ååå det ska bli så roligt! Undrar om jag kommer att kunna skriva på bloggen där borta, hoppas. Tänk om man stöter på en kändis där (a) på Capri, kändisarnas ö i Italien :) haha, undra om jag ens har råd med att köpa något där borta.

Idag följde jag med mami till centrum och hjälpte henne hitta lite nya kläder och sånt, det var kul, passade på att få något jag med (a) hon köpte mig strumpor som ej syns i skona, string 10kr på rea från gina tricot och ett  magskärp från h&m. Sedan fick jag pengar att köpa en glass med sötnosen. Vi tog hem den och lade i frysen, sedan åt vi pirog som hans mamma gjort och kollade på filmen "Blood diamond" den var typ skit bra? Verklighetsbaserad. Den får en att inse hur det är i Afrika och sånt, den var fan ganska sorglig asso, vill se den igen haha (a) Ska dra, hajjdo!


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback