Tjues! :)

Har inte blivit av att jag hunnit skriva resten om Capri men jag loovar att det kommer :)
Idag åkte jag och min pojkvän till stan, gudomligt mycket rea, ibörjan hittade jag typ INGENTING! Men sedan bara öste det på! På Ginatricot köpte jag;en gul klänning och en likadan svart,en marinblå klänning,en knallrosa klänning,en leopard bh, allt för 295:- Sedan på Din sko köpte jag;ett par svarta spetsiga skor med band vid klacken, ett par röda med prickar och öppen tå och ett par ljus rosa med klack, allt för 250 kr! Sedan på Punk shop köpte jag en navelpiercing för 69! Så väääldigt mycket saker för lite pengar kan man ju säga! :) Nu ska vi mysa sedan äta middag och efter det kolla på "Final Destination 3"! See yaa!<3
image7image9image8
image6image10

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback