1408

Det blev inga bra bilder, så sket i det. Men det blev än sen kväll. Midtown madness 3 hette visst bil spelet. Det var roligt för att det var polisbilar som jagade än, haha körde in i en så att den flög och gjorde volter (a). Vi såg också på filmen 1408, en rysare. Riktigt läbbig var den! Tittade bort typ hela tiden, fick inte skrika för att nicks mamma sov, feta jobbigt! Aja idag så har jag bara gjort samma sak som igår, spelat och film. Nu är jag hemma. Ska snart laga mat, tacos. Det är nämligen så att vi har matlagningsdagar här i familjen, och min dag är då torsdag. Så himla jobbigt, orkar inte laga maten. Aja nu ska jag tagga, blev inte så mycket i det här inlägget. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback