26 månader today!

Yey är över 50 % på def jam nu! Nicks lillebror har redan klarat spelet. Men det är bara för skönt. Alla mina favorit kändisar är med. Bland annat: snoop dog, sean paul, carmen electra ect. Idag hade jag lite problem dock då det var en gubbe som verkligen aldrig ville dö! Men jag vann iaf en grym bil tsm med ice-t och knäckte snoop dog! Nog om det. Dansläraren kom en halvtimme försent. Så vi hade ingen styrka, men vi hade iaf uppvärming och en hel del dans. Vi körde till låten unfathful med rihanna! Det var lite knepigt i början men jag satte det till slut! men det hela har börjat bli allt mer för jazzigt, ville hålla på med street. Så jag och charlie kanske ska byta grupp och ha strett på torsdagar istället. Vi slutade tjugo i och vi drog hem. När jag kom hem satt nick på mitt rum. Fast jag sagt att jag inte ville vara med honom ( bråk ). Men han var verkligen jätte ledsen. Ni ska fan se hans valp ögon! Då skulle ni nog också krama honom även om man vart sur innan! Sedan så sjöng vi och spelade in lite när vi pratade osv. haha fick skrattattack i en "intervju" vi gjorde och så satte vi på öka hastigheten med 100%. Ni skulle hört hur kul det lät! Hade iaf väldigt roligt, tack gode gud för den fina avslutningen på helgen iaf! Nu ska jag surfa lite och hare chill. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Charlie

Inte kanske, jag SKA byta grupp :) Vill dansa street, inte jazz /;

Postat av: Isabelle

haha okej :)

2007-11-18 @ 23:02:01
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback