<3

Ååh jag har så himla mycket att berätta. Vet inte riktigt vart jag ska börja. Igår var det fredag, jag åt pirog hos nick. Vi kollade också på tre heroes avsnitt+film:supersugen! Det hände något jag kände att jag var tvungen att skriva om men jag kommer verkligen inte ihåg. Idag vaknade vi iaf nio. Jag gick hem till mig bytte om och åkte buss tillbaka till nick. Då åt vi frulle och jag fixade mig lite till. Sedan drog vi till stan. jag skulle ju på uttagning av filmen "i taket lyser stjärnorna". När vi kom dit var det jätte mycket folk där. Jag o nick tog varsin lapp, där man skulle fylla i vad man hette,nr,storlek på kläder,ögonfärg ect. När vi gjort det mötte jag malin och carro. Carro skulle också söka. Man var tio som gick in åt gången ( eller egentligen trettio ) men man satt på olika rader av stolar. Jag och nick var på samma. Där inne filmade en tjej oss. När hon filmade än skulle man säga vad man hette, hur gammal man är, telefonnummer och något man tycker om att bgöra. Efter det fick alla en repleik att säga som löd: Jag hatar dig, stick härifrån! Men eftersom att man inte fick skrika pga de andra som satt där inne så skulle man mest bara mena det. jag är osäker på om det gick bra men man kan ju alltid hoppas. Sedan när jag var klar mötte jag evelina i min klass som cokså skulle söka. Jag berättade hur man gjore sedan sa vi hejdå. När vi kom ut så skulle jag visa nick att det hade gått bättre om man fått skrika. Så jag skrk att jag hatade honom, och alla kollade haha! Sedan gick vi över en is bana och jag kände mig som bambi eftersom att jag gled som fan! Vi tog tåget till centralen och jag köpte mina älskade cheap monday jeans! Sedan köpte han blingbling på speedway. När vi skulle hem råkade vi gå på tåget mot märsta och vi kom på det när vi var i något på h. Då åkte vi tillbaka till centralen och tåg ett nytt tåg hem.
När vi kom hem kollade vi på filmen Ett öga rött. Efter det gick vi till mig och käkade skit god mat! Sedan hem till han igen där jag tog lite bilder ( se nedan ) bland annat på mina nya jeans! Sedan tog vi ett långt varmt bad med tända ljus. Och nu sitter jag här o skriver. Vi ska typ skolla på någon film snart. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback