Ännu ett test!

Jag tror nog det blivit jädrans inne att lägga in sånna här test i bloggen. det är smart också för att man lär känna folk bättre!

JAG ÄR:
Blyg: Kanske lite i början
Smart: Inte direkt, men ibland kan det komma ngt
Långsam: Nej
Stressad: Som fan, det är vad livet är
Tålmodig: Absolut inte
Djup: Ja
Öppen: Ja
Ärlig: Ja
Positiv: För det mesta
Rolig: Självklart!
Ansvarsfull: Sådär

JAG HAR
Svikit en kompis:
Ja det har hänt
Förlorat en bästa vän: Ja
Sagt att jag älskar en kompis: Alltid
Sovit med en killkompis: Yes sir
Sovit med en tjejkompis: Haha ja
Pussat en av samma kön: Ja
Slagit en kompis: Ja
En kompis som vet allt: Ja
Berättat hemligheter: Ja

JAG HAR
Blivit sårad:
Ja ett antal gånger
Haft stadigt förhållande: Jovars
Krossat någons hjärta: Inte säker
Gett någon ditt hjärta: Jaao
"Playat" någon: Osäker
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja såklart!
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Ingen aning

FAVORIT:
Pryl: Den underbara mobilen
Film: Olika.. man on fire?
Bok: Harry Potter
Lärare i skolan: Linda
Plats: Nicks säng
Dricka: Brämhults juice
Ha på mig: Olika

JAG HAR
Opererat mig: Nej, inte direkt
Cyklat omkull: Japp
Sjungit i duschen: Lite smått
Fobi för något: Ja, mest spindlar
Sett någon dö: Om sett någon död räknas?
Varit på begravning:  Ja..
Sagt att jag hatar någon: Sjukt mycket

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback